.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده ساری :كردان هيچ اعتقادي به استعفا ندارد

عضو كميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي با اشاره به اصرار برخي‌ براي قانع كردن كردان به استعفا‌ گفت: كردان هيچ اعتقادي به استعفا ندارد.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، سيد‌رمضان شجاعي پيش از ظهر امروز در همايش شوراهاي اسلامي شهرهاي مركز و شرق استان مازندران در مصلاي ساري اظهار داشت: مطرح كردن استيضاح كردان در مجلس شوراي اسلامي به سبب مسائل سياسي و تصفيه حساب‌هاي سياسي است.
وي افزود: كساني كه درصددند كردان از صحنه وزارت كشور كنار برود ،در مرحله اول استعفا، بركناري و استيضاح را پيشنهاد دادند كه خود شخص كردان هيچ اعتقادي به استعفا ندارد.
نماينده مردم ساري در مجلس شواري اسلامي با بيان مطلبي از رئيس جمهور كه گفته است در صورت طرح استيضاح كردان در مجلس از وي به شدت حمايت خواهد كرد، تصريح كرد: در دولت‌هاي گذشته كساني هم بودند كه با مدرك ديپلم پست وزارت را در اختيار داشتند.
وي با اشاره به حمايت آيت الله حائري شيرازي امام جمعه شيراز از كردان تصريح كرد: امام جمعه شيراز نيز نسبت به مطرح شدن استيضاح كردان هشدار دارد.
نماينده مردم ساري در مجلس با تاكيد بر اينكه مجمع نمايندگان استان‌هاي شمالي به استقبال استيضاح كردان نمي‌روند، بيان داشت: اين نمايندگان از حيثيت و كيان دولت و شخص كردان حمايت مي‌كنند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

علی نژاد 1 آبان 1387
دمت گرم شجاعی . بنازم به معرفت و شعورت. تا کور شود هر آنکه نتوان دید.
نا شناس 1 آبان 1387
کردان احسنت به اون درایت و شجاعت تو مطمئن باش که خدا تو را یاری خواهد کرد
يادداشتي از يك روزنامه نگار گمنام 2 آبان 1387
اين روزها سيد رمضان شجاعي نماينده مردم ساري در مجلس شوراي اسلامي در مصاحبه ها و سخنراني هاي گوناگون درباره موضوع مدرك تحصيلي آقاي كردان وزير محترم كشور به اظهار نظر و دفاع سرسختانه مي پردازند.لازم است چند نكته را خدمت ايشان در ارتباط با اين موضوع يادآور شوم كه اميدوارم خوشان در اين خصوص قضاوت نمايند
1- بر سر مساله اينكه يك شخص با چه مدركي وزير بشود اصلا بحثي نيست و كسي هم روي اين موضوع خرفي ندارد.چرا كه فردي مثل آقاي سرحدي زاده وزير اسبق كار در دوران دفاع مقدس نيز مدرك ديپلم داشته است.اما در يك كشور هفتاد ميليوني كه هزاران نفر متخصص،كارآمد،ارزشي،لايق و.... حضور دارند آيا صلاح است كه وزير مهمترين وزراتخانه دولت مدرك تحصيلي پاييني داشته باشد؟
2- چطور ممكن است براي استخدام يك آبدارچي و نگهبان ساده در يك سازمان و نهاد دولتي افراد كمتر از ليسانس را نمي پذيرند ،اما انتظار داريم اگر وزير ما ديپلم باشد عيبي ندارد؟
3- آقاي شجاعي ،در جنگ و جدل بر سر مدرك آقاي كردان شما بسيار دايه دلسوزتر از مادر شده و تا سرحد جان مي خواهيد كمكهاي فراوان آايشان ببه شما در انتخابات مجلس هشتم را با اين موضعگيريها به نفع آقاي كردان جبران نماييد. اما الحق و انصاف مردم چه گناهي كردند كه بايد شاهد اين هياهوي سياسي باشندي؟ يك ضرب المثل قديمي مي گويد در جنگ فيلها اين سبزه ها هستند كه زير دست و پا له مي شوند
4- برادر بسيجي جانبركف هشت سال دفاع مقدس جناب شجاعي، اگر اين اتفاق براي يكي از وزراي اصلاح طلب و يا ميانه رو حادث مي شد آيا باز شما در مصاحبه ها و سخنراني ها ملاك را بر كارايي و لياقت در امور اجرايي مي گذاشتيد و از اين موضوع دفاع مي كرديد؟ لطفا به مواضع و اقدامت تخريب كننده هم قطاران خودتان در ائاخر سال 75 و اوايل سال 76 نگاهي بيندازيد كه چگونه رييس جمهور سابق آقاي خاتمي را به خاطر اينكه بعضي از هواداران ايشان از كلمه دكتر استفاده كدند چه بلوايي كه در مطبوعات و محافل سياسي بوجود نياوردند! در صورتي كه آقاي خاتمي دكتراهاي افتخاري متععددي از دانشگاههاي معتبر و درجه ممتاز جهان را دارا هستند.
5- آقاي شما شما كه مدعي يك نماينده ارزشي هستيد به اين نكته توجه بفرماييد كه در ماجراي مدرك آقاي كردان ، آنچه كه مسلم است نوع عمل جعل عنوان مدرك و مدرك است كه بسيار حائز اهميت است.يعني افكار عمومي به دنبال اين قضيه است كه آيا جعل مدرك تحصيلي در قانون قضايي جرم محسوب مي شود يا خير؟ بطور قطع و يقين شما هم كه تحصيلات حقوق داريد با اين مطلب موافقيد مه عمل جعل مدرك دخل و تصرف در سيستم نظام آموزشي كشور محسوب شده و مجرم و كسي كه معاونت در جرم دارد بايد در برابر قاون پاسخگو باشند. حال اين شخص يك فرد معمولي باشد يا يك وزير فرقي ندارد.
6- هيچ فردي منكر خدمات شايسته و مديريت توانمند آقاي كردان در بعد از پيروزي انقلاب اسلامي در پستهاي مختلف اجرايي نيست .اما مطمئنا خود ايشان هم كه سالها در قوه قضاييه مسئوليت داشته اند مي دانند كه از هر زاويه اي هم كه نگاه شود و اصل تساهل و تسامح نيز لحاظ گردد باز نمي توان از كنار اين موضوع به آساني گذشت و بايد پاسخگوي افكار عمومي شد.
7- بياييم براي آنكه اعتماد مردم نسبت به دولت و مسئولين سست نگردد و زمينه براي بروز چنين قضايايي در آينده فراهم شود .صادقانه پاسخگوي آنها باشيم و از دفاع متعصبانه و سليقه اي بپرهيزيم كه رضايت خدا در آن باشد.
در پايان ضمن آرزوي توفيق براي جنابعالي در دوره نمايندگي مردم شريف ساري در مجلس شوراي اسلامي ، اميدواريم كه همه ما به اصل حفظ ارزشهاي انقلاب اسلامي بينديشيم.....انشاالله.
مقیمی 2 آبان 1387
دمت گرم شجاعی / درود بر تو مازندرانی باغیرت
سيد خليل شيدايي 3 آبان 1387
الله وكيلي كدام يك از نمايمدگان مدعي استيضاح نميدانند كه اين يك تسويه حساب شخصي است ؟ كردان با سابقه درخشان هر گز تسليم چنين حسادتورزي ها نخواهد شد و اگر هم استيضاح شود بيش از راي اولي راي مياورد و آن وقت است كه روسياهي به مي ماند و بس
سيد خليل شيدايي
سيد خليل شيدايي 3 آبان 1387
ممنون آقاي شجاعي يقينا اين اقدام شما در پيش حزب الهي هاي كشور به عنوان يك عمل انساني محسوب و جاي تقدير و تشكر است كردان انسان شريف و مردي با خدا و مديري لايق و وزيري توانمند است

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.064 seconds.